0
Twój schowek jest pusty
0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Najczęstsze pytania / Pytania i odpowiedzi

Najczęstsze pytania / Pytania i odpowiedzi

alt

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Przedstawione przy produktach terminy są terminami orientacyjnymi opartymi o średni czas realizacji zamówień i zależne są od stanów magazynowych producenta. W większości przypadków produkty są dostępne w przedstawionym terminie, w przypadku opóźnień informujemy klienta o tym fakcie. Należy pamiętać, że podane dni są dniami roboczymi.

alt

Nie udało mi się dokonać płatności, co teraz?

Serwisy płatnicze czasem zawodzą – jeśli opłacenie zamówienia za pomocą szybkich płatności sprawia problemy, istnieje również możliwość opłacenia go za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego. Mają Państwo również możliwość zmiany formy płatności na wysyłkę za pobraniem, co wiążę się z dodatkową opłatą według cennika wysyłek.

 

Dane do przelewu:
Nazwa konta: KAJA ALFRED OLSZEWSKI
Numer konta: 36 1020 1332 0000 1602 0309 8209
Nazwa banku: PKO BP II ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU

 

alt

Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym, kiedy mogę je odebrać?

To zależy – jeśli produkt znajduje się już w naszym magazynie, to odbiór będzie możliwy do 24h od złożenia zamówienia. W przypadku towaru, który musimy zamówić należy doliczyć czas wysyłki podany przy danej lampie. Niezależnie od sytuacji - kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru, to zadzwonimy i poinformujemy Cię o tym.

alt

Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy po wysłaniu paczki?

Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, spróbuj bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską. Zmiana adresu doręczenia przed nadaniem przesyłki jest możliwa.

alt

Otrzymałem uszkodzony produkt, co dalej?

Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu szkody i przesłanie go nam mailowo na reklamacje@perfectlamp.pl – spisać go można w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki. Nie jest to konieczne i nie wpłynie na decyzję w sprawie Państwa reklamacji, ale przyspieszy proces reklamacyjny.

alt

Czy mogę złożyć reklamację telefonicznie lub SMS-owo?

Nie. Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne należy kierować na reklamacje@perfectlamp.pl. Więcej informacji na temat sposobu składania reklamacji znajduje się w zakładce Reklamacje i zwroty.

alt

W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu internetowego?

Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

alt

W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować poprzez wysłanie nam takiej informacji drogą elektroniczną podając w treści numer zamówienia. Należy pamiętać, że zamówienie nie może mieć statusu „Zamówione towary wysłane”.

alt

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na wszystkie towary zakupione w naszym Sklepie Internetowym możesz otrzymać fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia uzupełniając swoje dane wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.

Pamiętaj, że od 01.01.2020 po wystawieniu paragonu nie ma możliwości wystawienia faktury VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.


Przejdź do strony głównej
Dlaczego perfectlamp.pl?
 
 
Darmowa dostawa

Wszystkie zamówienia o wartości większej niż 400 zł wysyłamy do Ciebie zupełnie za darmo.
Szybka wysyłka

Produkty oznaczone ikoną zegara wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego.
14 dni na zwrot

Kupując produkty w naszym sklepie masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Żarówki gratis

Kupując produkty oznaczone ikoną żarówki otrzymasz od nas tyle żarówek, ile gniazd posiada zakupiona przez Ciebie lampa.
Newsletter

 

ostatnio oglądane produkty
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ