Przedstawione przy produktach terminy są terminami orientacyjnymi opartymi o średni czas realizacji zamówień i zależne są od stanów magazynowych producenta. W większości przypadków produkty są dostępne w przedstawionym terminie, w przypadku opóźnień informujemy klienta o tym fakcie. Należy pamiętać, że podane dni są dniami roboczymi.
Serwisy płatnicze czasem zawodzą – jeśli opłacenie zamówienia za pomocą szybkich płatności sprawia problemy, istnieje również możliwość opłacenia go za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego. Mają Państwo również możliwość zmiany formy płatności na wysyłkę za pobraniem, co wiążę się z dodatkową opłatą według cennika wysyłek.
Dane do przelewu:
Nazwa konta: KAJA ALFRED OLSZEWSKI
Numer konta: 36 1020 1332 0000 1602 0309 8209
Nazwa banku: PKO BP II ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
To zależy – jeśli produkt znajduje się już w naszym magazynie, to odbiór będzie możliwy do 24h od złożenia zamówienia. W przypadku towaru, który musimy zamówić należy doliczyć czas wysyłki podany przy danej lampie. Niezależnie od sytuacji - kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru, to zadzwonimy i poinformujemy Cię o tym.
Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, spróbuj bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską. Zmiana adresu doręczenia przed nadaniem przesyłki jest możliwa.
Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu szkody i przesłanie go nam mailowo na reklamacje@perfectlamp.pl – spisać go można w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki. Nie jest to konieczne i nie wpłynie na decyzję w sprawie Państwa reklamacji, ale przyspieszy proces reklamacyjny.
Nie. Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne należy kierować na reklamacje@perfectlamp.pl. Więcej informacji na temat sposobu składania reklamacji znajduje się w zakładce Reklamacje i zwroty.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Zamówienie można anulować poprzez wysłanie nam takiej informacji drogą elektroniczną podając w treści numer zamówienia. Należy pamiętać, że zamówienie nie może mieć statusu „Zamówione towary wysłane”.
Tak, na wszystkie towary zakupione w naszym Sklepie Internetowym możesz otrzymać fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia uzupełniając swoje dane wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
Pamiętaj, że od 01.01.2020 po wystawieniu paragonu nie ma możliwości wystawienia faktury VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.
Darmowa dostawa Wszystkie zamówienia o wartości większej niż 400 zł wysyłamy do Ciebie zupełnie za darmo. |
Szybka wysyłka Produkty oznaczone ikoną zegara wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego. |
14 dni na zwrot Kupując produkty w naszym sklepie masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. |
Żarówki gratis Kupując produkty oznaczone ikoną żarówki otrzymasz od nas tyle żarówek, ile gniazd posiada zakupiona przez Ciebie lampa. |