0
Twój schowek jest pusty
0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zwrot zakupionych produktów

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Krok I - Formularz zwrotu

W przesyłce razem z dokumentem zakupu znajdziesz formularz zwrotu towaru. Możesz go również pobrać ze strony naszego sklepu (kliknij tutaj) lub napisać odręcznie. Uzupełniony formularz wyślij na adres mailowy reklamacje@perfectlamp.pl i/lub włóż do zwracanej przesyłki.

Krok II – Przygotowanie towaru

Zwracane towary należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować w oryginalny karton. Na przygotowanej przesyłce możesz umieścić numer swojego zamówienia, co znacznie ułatwi nam identyfikację zwrotu.

Krok III – Odeślij towar

Spakowany towar odeślij na adres naszej siedziby (ul. Białostocka 1B, 16–070 Łyski) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia poinformowania nas o chęci odstąpienia od umowy. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Krok IV – Zwrot środków

Środki za zwrócony towar wrócą do Ciebie w ciągu 14 dni od poinformowania nas o chęci odstąpienia od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania przesyłki. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w zamówieniu.

Krok V – Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym

Spakowany w oryginalny karton towar przywieź do naszego sklepu stacjonarnego wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. Jeśli opłaciłeś zamówienie w naszym sklepie gotówką lub kartą, zwrot środków nastąpi na wskazany przez Ciebie numer konta.


 

Reklamacja zakupionych produktów

Jeżeli otrzymałeś produkt, który jest uszkodzony lub posiada wady fabryczne, masz prawo zgłosić reklamację. Niżej przedstawiamy prostą procedurę.

Krok I – Sprawdzenie przesyłki

Jeśli po odebraniu przesyłki budzi ona Twoje wątpliwości – opakowanie zewnętrzne posiada uszkodzenia lub ze środka słychać niepokojące dźwięki stłuczonego szkła, sprawdź ją w obecności kuriera.


 

Krok II – Protokół szkody

Jeśli podczas sprawdzania przesyłki stwierdzisz, że zawartość została uszkodzona skontaktuj się przewoźnikiem DHL pod numerem telefonu +48 426 345 345 w celu spisania protokołu szkody, a następnie prześlij go nam mailowo.

Krok III – Napisz do nas

Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy reklamacje@perfectlamp.pl. Zgłoszenie powinno zawierać dane adresowe zamawiającego, numer zamówienia, krótki opis sytuacji oraz zdjęcia reklamowanego produktu. Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznie.


 

Krok IV – Decyzja

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie - na przesłane zgłoszenie otrzymasz od nas odpowiedź w ciągu 14 dni. O następnych krokach w sprawie reklamacji będziesz informowany na bieżąco.


 

Przejdź do strony głównej
Dlaczego perfectlamp.pl?
 
 
Darmowa dostawa

Wszystkie zamówienia o wartości większej niż 400 zł wysyłamy do Ciebie zupełnie za darmo.
Szybka wysyłka

Produkty oznaczone ikoną zegara wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego.
14 dni na zwrot

Kupując produkty w naszym sklepie masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Żarówki gratis

Kupując produkty oznaczone ikoną żarówki otrzymasz od nas tyle żarówek, ile gniazd posiada zakupiona przez Ciebie lampa.
Newsletter

 

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ