Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Krok I - Formularz zwrotu
W przesyłce razem z dokumentem zakupu znajdziesz formularz zwrotu towaru. Możesz go również pobrać ze strony naszego sklepu (kliknij tutaj) lub napisać odręcznie. Uzupełniony formularz wyślij na adres mailowy reklamacje@perfectlamp.pl i/lub włóż do zwracanej przesyłki.
Krok II – Przygotowanie towaru
Zwracane towary należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować w oryginalny karton. Na przygotowanej przesyłce możesz umieścić numer swojego zamówienia, co znacznie ułatwi nam identyfikację zwrotu.
Krok III – Odeślij towar
Spakowany towar odeślij na adres naszej siedziby (ul. Białostocka 1B, 16–070 Łyski) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia poinformowania nas o chęci odstąpienia od umowy. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Krok IV – Zwrot środków
Środki za zwrócony towar wrócą do Ciebie w ciągu 14 dni od poinformowania nas o chęci odstąpienia od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania przesyłki. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w zamówieniu.
Krok V – Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym
Spakowany w oryginalny karton towar przywieź do naszego sklepu stacjonarnego wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. Jeśli opłaciłeś zamówienie w naszym sklepie gotówką lub kartą, zwrot środków nastąpi na wskazany przez Ciebie numer konta.
Jeżeli otrzymałeś produkt, który jest uszkodzony lub posiada wady fabryczne, masz prawo zgłosić reklamację. Niżej przedstawiamy prostą procedurę.
Krok I – Sprawdzenie przesyłki
Jeśli po odebraniu przesyłki budzi ona Twoje wątpliwości – opakowanie zewnętrzne posiada uszkodzenia lub ze środka słychać niepokojące dźwięki stłuczonego szkła, sprawdź ją w obecności kuriera.
Krok II – Protokół szkody
Jeśli podczas sprawdzania przesyłki stwierdzisz, że zawartość została uszkodzona skontaktuj się przewoźnikiem DHL pod numerem telefonu +48 426 345 345 w celu spisania protokołu szkody, a następnie prześlij go nam mailowo.
Krok III – Napisz do nas
Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy reklamacje@perfectlamp.pl. Zgłoszenie powinno zawierać dane adresowe zamawiającego, numer zamówienia, krótki opis sytuacji oraz zdjęcia reklamowanego produktu. Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznie.
Krok IV – Decyzja
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie - na przesłane zgłoszenie otrzymasz od nas odpowiedź w ciągu 14 dni. O następnych krokach w sprawie reklamacji będziesz informowany na bieżąco.
Darmowa dostawa Wszystkie zamówienia o wartości większej niż 400 zł wysyłamy do Ciebie zupełnie za darmo. |
Szybka wysyłka Produkty oznaczone ikoną zegara wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego. |
14 dni na zwrot Kupując produkty w naszym sklepie masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. |
Żarówki gratis Kupując produkty oznaczone ikoną żarówki otrzymasz od nas tyle żarówek, ile gniazd posiada zakupiona przez Ciebie lampa. |